ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ про надання послуг
1 січня 2024 року м. Київ
Документ, положення якого викладені нижче по тексту, є публічною офертою та публічним договором (далі Угодою). Згідно із положеннями ст.ст. 633, 641 Цивільного кодексу України умови публічної оферти та публічного договору є однаковими для всіх Замовників (Клієнтів). У відповідності до ч. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України. реєстрація на web-сайті https://logosfera.com.ua/ є акцептом даної оферти, що прирівнюється до укладення договору на умовах викладених нижче по тексту, Дана публічна оферта адресована всім фізичним та юридичним особам, що бажають скористатися послугою і мають технічну можливість одержання послуги. Керуючись чинним законодавством України пропонує (публічна оферта) Кiсленкова К. С. ФОП (надалі – “Виконавець”) що діє на підставі Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з одного боку, та фізичним або юридичним особам (надалі – “Замовник”) з іншого боку, в подальшому разом – Сторони, а кожен окремо – Сторона, укласти публічний договір про надання послуг (далі – Угода) на наступних Умовах:
- Загальні положення.
- Умови (Правила) надання послуг з допомоги у розвитку мовлення дітей (далі – “Умови” або “Правила”) визначають порядок, умови та положення надання послуг.
- Ці Умови становлять та регулюють Угоду між Замовником та Виконавцем. Замовник погоджується з умовами цієї Угоди та приймає на себе всі зобов’язання, передбачені ними, а також тарифною політикою та Заявкою на консультацію надсилаючи її засобами електронного зв’язку Виконавця.
- Поточна версія Умов буде доступна на веб-сайті Виконавця: https://logosfera.com.ua/ щоб Замовник міг уважно і з належною увагою ознайомитися з умовами та положеннями Умов перед прийняттям їх. Тарифна політика доступна на веб-сайті Виконавця та є невід’ємним документом цієї Угоди.
- Використовуючи веб-сайт, Замовник приймає та погоджується бути зв’язаним та дотримуватися цих Умов обслуговування та Політики конфіденційності Виконавця. Якщо Замовник не погоджується з цими Умовами обслуговування або Політикою конфіденційності, він не повинен отримувати доступ до CRM сервісів та не повинен їх використовувати.
- Цей веб-сайт пропонується та доступний для користувачів, які досягли 18 років або старше. Використовуючи цей веб-сайт, користувач підтверджуєте та гарантує те, що досягнув законного віку для укладення договору з Виконавцем та відповідає всім вищезазначеним вимогам до правової компетенції. Якщо користувач не відповідаєте всім цим вимогам, він не повинен отримувати доступ до веб-сайту та не повинен його використовувати.
- Кожна зі Сторін заявляє та гарантує, що вона має необхідну правову компетенцію та всі права і повноваження, необхідні і достатні для укладення та виконання Угоди відповідно до умов та положень цих Умов.
- Визначення та терміни.
У цій Угоді наведені терміни мають таке значення:
Тарифна політика – політика, яка регулює методи оплати, ціни та будь-яку іншу інформацію, що стосується оплати послуг Виконавця. Тарифна політика також містить каталог послуг та товарів, пропонованих Виконавцем.
Виконавець – це юридична особа яка надає послуги Замовникам та виконує інші дії, пов’язані з використанням послуг.
Замовник (дитина (діти) Замовника) – фізичні особи, які звертаються на веб-сайт за послугами.
Контент – (склад) певного інформаційного ресурсу. Використовується у сфері інтернет-ресурсів і під його характеристику підпадають: текстові та відео матеріали, аудіо записи чи зображення та/або інші візуальні та аудіо матеріали.
Послуги – дії Виконавця, описані у цих Умовах:
- Первинна діагностика – це процедури, що описані у розділі 3.5 Умов обслуговування;
- Мапа навчальної програми з логопедом;
- Організація зустрічей між логопедом та Замовником;
- Тарифи (Тарифна політика та політика повернення) – це умови оплати, включаючи типи та методи оплати, а також ціни на кожен вид послуг, що сплачується Замовником Виконавцю;
- Рахунок – це запит на оплату за надані послуги за умовами, визначеними обома Сторонами.
- Логопед – це представник Виконавця, який працює з дітьми Замовника (Клієнтом) згідно з цілями, визначеними в індивідуальній програмі кожного Замовника.
- Загальні умови Угоди
3.1. Ця Угода регламентує умови та порядок надання послуг Виконавцем Замовнику. Обсяг послуг, що надається Виконавцем, визначається окремо Замовником та Виконавцем у Заявці. Обсяг послуг, які надаються за цією Угодою, не обмежується лише послугами з розвитку мовлення дітей. Ці Умови охоплюють всі Послуги, а також будь-які подальші зміни та додаткові послуги, які можуть з’явитися у майбутньому. Для ознайомлення з Послугами Замовник повинен ознайомитися з Тарифною політикою та відповідними сторінками веб-сайту Виконавця.
3.2. Прийняття умов. Замовник приймає ці Умови обслуговування шляхом використання Веб-сайту та /або сплати послуг Виконавцю. Погодження з цими Умовами обслуговування означає, що Замовник повністю та безумовно приймає умови та положення цієї Угоди.
3.3. Укладення та набрання чинності угоди. Ця Угода вважається укладеною та набирає чинності з дати виконання Замовником дій, зазначених у пункті 3.2. Угоди, що означає повне та беззастережне прийняття Замовником всіх умов та положень цих Умов без будь-яких винятків чи обмежень.
3.4. Оплата та надання послуг. Замовник оплачує послуги Виконавця відповідно до умов цієї Угоди та Тарифу, доступного на веб-сайті Виконавця. Оплата Послуг здійснюється Замовником шляхом безготівкового платежу на розрахунковий рахунок Виконавця. Замовник самостійно несе відповідальність за правильність здійснених ним платежів.
3.5. Порядок надання послуг. Для того, щоб Виконавець міг розпочати надання послуг, необхідно виконати наступні процедури в наступному порядку:
- Замовник ознайомлюється з відповідними послугами Виконавця, визначеними на офіційному веб-сайті Виконавця та в Тарифній політиці.
- Замовник зв’язується з офіційним представником Виконавця через чат-бот у месенджері (WhatsApp, Telegram, Viber) та отримує посилання на безкоштовну діагностику за допомогою зустрічі в Zoom.
- Коли Замовник натискає кнопку “старт” і переходить до зустрічі в Zoom, це означає, що Замовник погоджується, що всі зустрічі в Zoom записуються автоматично.
- У зустрічі бере участь логопед, дитина Замовника та сам Замовник. Під час зустрічі логопед встановлює порушення. Після діагностики Замовник отримує висновок з виявленими порушеннями та рекомендації щодо занять з логопедом.
- Послуги надаються за умови внесення оплати в розмірі 100% за фактом надходження оплати на розрахунковий рахунок Виконавця. Датою початку надання Послуг Виконавцем є день надходження коштів на розрахункових рахунок Виконавця від Замовника.
- Під час оплати Замовник погоджується з умовами запропонованої навчальної програми. Після оплати Замовник отримує пакет занять і нове посилання на Zoom для кожного заняття.
- Права та обов’язки сторін
4.1. Права та обов’язки Виконавця:
4.1.1. Виконавець зобов’язується надавати послуги Замовнику у повному обсязі згідно цих Правил.
4.1.2. Виконавець має право перевіряти Інформацію, розголошену Замовником.
4.1.3. Якщо заняття не відбувається за ініціативою Виконавця через відсутність логопеда або з іншої причини, заняття, оплачене Замовником, зберігається та переноситься на інший час або день.
4.1.4. Виконавець розгляне всі запити Замовника та надає відповідну інформацію, за умови, що Замовник ознайомився та зрозумів умови цих Правил.
4.1.5. Виконавець повідомлятиме Замовників про будь-які зміни умов цих Правил, публікуючи останню версію на веб-сайті.
4.1.6. Виконавець має право не надавати послуги, якщо Замовник не здійснить повну оплату за послуги відповідно до положень цих Умов надання послуг.
4.1.7. Виконавець може призупинити надання Послуги, а також апаратне та програмне забезпечення, які забезпечують взаємодію між Сторонами за цими Умовами надання послуг, у разі значних несправностей, помилок або відмов, а також для запобігання несанкціонованого доступу.
4.1.8. Виконавець контролює якість послуг та зобов’язаний записувати всі відеоуроки. Виконавець має право переглядати записи уроків для оцінки роботи логопеда та покращення якості наданих послуг.
4.2. Права та обов’язки Замовника:
4.2.1. Замовник погоджується дотримуватися правил цих Умов надання послуг.
4.2.2. Замовник зобов’язаний надавати достовірну інформацію під час укладання Умов надання послуг або переговорів з Виконавцем.
4.2.3. Якщо Замовник не може взяти участь у занятті за розкладом, затвердженим Сторонами, Замовник повинен повідомити Виконавця за 2 години до початку заняття. В іншому випадку послуга вважається наданою, а вартість оплачена не повертається.
4.2.3. Запізнення на заняття не повинно перевищувати 10 хвилин. Заняття розраховані на певний час, тому запізнення може призвести до скорочення часу на заняття. У разі запізнення більше 10 хвилин логопед залишає за собою право покинути зустріч. Запізнення не звільняє від обов’язку оплати повного часу заняття, який був зарезервований для Замовника.
4.2.4. Якщо логопед захворів або перебуває у відпустці, Замовник має право на наступне:
Замороження занять: Замовник може заморозити заняття на період відсутності логопеда. Заняття, оплачене Замовнком, зберігається та переноситься на інший час або день.
Зміна логопеда: Замовник має право на зміну логопеда під час відсутності основного логопеда. Виконавець забезпечує заміну логопеда з максимальним збереженням індивідуального підходу та плану занять для Замовника.
4.2.5. Замовник не повинен відтворювати, копіювати, продавати або використовувати будь-які послуги або частини Послуг для комерційних цілей без письмового згоди Виконавця.
4.2.6. Замовник самостійно та вчасно ознайомлюється з Інформацією про зміни в Тарифах та умови цих Умов надання послуг, розміщених на веб-сайті.
4.2.6.Замовник сплачує за послуги відповідно до Тарифів та Рахунку-фактури, у встановлений строк та за умов, встановлені Виконавцем. Оплата за послуги здійснюється абонементним (пакетним) методом. Проте мінімальна кількість занять для оплати складає 10 одиниць одноразово для того, щоб забезпечити ефективну організацію навчання та оптимальний прогрес у розвитку мовленевих навичок учня. Тарифи на кожен вид послуг визначаються, поуточнюються та регулярно оновлюються Виконавцем на веб-сайті Виконавця за наступним посиланням https://logosfera.com.ua/%d1%83%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b8-%d1%82%d0%b0-%d0%be%d0%bf%d0%bb%d0%b0%d1%82%d0%b0/
4.2.7. Замовник має право подавати претензії до Виконавця та надсилати запити у порядку та у випадках, встановлених цими Умовами та Заявою.
Замовник має право розірвати цю Угоду у строки та за умовами, встановленими цими Умовами та Заявою.
4.2.8. Замовник не має права працювати з логопедом поза сервисіу комунікації відеоконференцій, з якими згоджуються Сторони.
- Зміни до Умов надання послуг
5.1. Виконавець може періодично переглядати та оновлювати ці Умови надання послуг за власним розсудом. Усі зміни набувають чинності негайно після їхньої публікації на веб-сайті. Проте будь-які зміни до положень, що стосуються вирішення спорів, встановлених у розділі “Порядок вирішення спорів”, не застосовуються до будь-яких спорів, щодо яких Сторони отримали фактичне повідомлення до дати публікації змін на веб-сайті.
5.2. Продовження Замовником використання веб-сайту після публікації переглянутих Умов надання послуг означає, що Замовник приймає та погоджується з змінами. Очікується, що Замовник періодично перевірятиме цю сторінку, щоб бути в курсі будь-яких змін, оскільки вони зобов’язують Замовника.
- Доступ до CRM послуг
6.1. Виконавець залишає за собою право в будь-який час та з власного розсуду обмежувати, відкликати або змінювати доступ до системи управління відносинами з замовниками (CRM), а також будь-які послуги або матеріали, які ми надаємо через цю систему, без попереднього повідомлення. Виконавець не несе відповідальності за будь-яку недоступність частини CRM системи в будь-який час або на будь-який період з будь-якої причини. Час від часу Виконавець може обмежувати доступ до деяких функцій чи модулів CRM системи для користувачів, включаючи зареєстрованих користувачів.
6.2.Замовник несе відповідальність за наступні пункти:
6.2.1.Забезпечення доступу до системи CRM шляхом виконання всіх необхідних заходів.
6.2.2. Забезпечення того, що всі особи, які мають доступ до CRM системи через Інтернет-підключення, є обізнаними з цими Умовами надання послуг та дотримуються їх.
6.3. Для доступу до CRM системи або деяких її функцій може знадобитися надати певні реєстраційні дані або іншу інформацію. Умовою використання Замовником CRM системи є те, що всі надані реєстраційні дані та інша інформація є вірними, актуальними та повними. Замовник також погоджується з тим, що всі дані, надані для реєстрації в CRM системі, підпадають під політику конфіденційності Виконавця, і погоджується з усіма діями Виконавця стосовно цих даних відповідно до політики конфіденційності.
- Авторські права
7.1. Весь контент, створений Виконавцем та Логопедом у процесі надання Послуг, включаючи програмне забезпечення, графіку, дизайн та інші матеріали, які розроблені або ліцензовані Виконавцем для Замовника як частина Послуг, захищені авторським правом Виконавця та залишаються виключною власністю Виконавця, якщо інше не передбачено в Угоді.
7.1.1. Після закінчення Термінів надання послуг авторські права залишаються у Виконавця, якщо інше не передбачено Виконавцем. (Закон про авторське право і суміжні права)
7.2. Замовник не має права перепродавати, ліцензувати або іншим чином дозволяти третім особам використовувати вміст чи інші Послуги без попередньої згоди Виконавця. (Цивільний кодекс України)
7.3. Замовник безумовно визнає та погоджується з тим, що Виконавець має право використовувати назву Замовника, включаючи Веб-сайт Замовника як посилання на Замовника та надані Виконавцем Послуги для референсних та маркетингових цілей. (Закон про захист персональних даних).
- Відповідальність
8.1. Сторони несуть відповідальність згідно з цією Угодою за невиконання або неналежне виконання її положень.
8.2. Замовник погоджується, що Послуги, надані Виконавцем, можуть бути об’єктом інтелектуальної власності.
8.3. Текстовий контент (статті, публікації, доступні на Веб сайті), може бути поширений за умови активного посилання на Веб сайт.
8.4. Виконавець не несе відповідальності за прямі або непрямі втрати Замовника, спричинені неможливістю використання CRM або деяких Послуг CRM через технічні труднощі або будь-яку іншу причину, непов’язану з можливістю Виконавця виконувати обов’язки згідно з такими Умовами надання послуг. Виконавець не несе відповідальності за будь-які втрати, які зазнає Замовник у зв’язку з використанням Послуг Виконавця, наданих в рамках цих Умов надання послуг, якщо такі втрати виникли з приводу зловживання довіри, умисного порушення або шахрайства з боку Замовника.
8.5. Виконавець не несе відповідальності, якщо послуги не відповідають очікуванням та/або сприймаються Замовником негативно. Ця неузгодженість не може бути підставою для твердження, що послуги надаються недостатньо якісно.
8.6. Положення цих Умов надання послуг не виключають або не обмежують відповідальність Виконавця за завдання шкоди в різних обсягах.
8.7. У жодному випадку Виконавець, або жоден зі своїх афілійованих компаній або їхніх власників, директорів і членів правління, а також ліцензори чи постачальники послуг, не несуть відповідальності перед жодним користувачем або жодною третьою стороною:
8.7.1. За будь-які послуги, перерви, затримки або неможливість використання наших послуг;
8.7.2. Втрачені доходи або прибутки;
8.7.3. Втрата або пошкодження даних;
8.7.4.Збитки, що виникають від відмови, помилок або вимкнення системи або служби;
8.7.5.Невірна передача, зчитування або відправка інформації;
8.7.6. Несприятливість системи або передача некоректної інформації про сумісність;
8.7.7. Порушення безпеки системи;
8.7.8. інші будь-які наслідки, що виникають з цих ситуацій.
- Підрядна діяльність
9.1. Виконавець може за бажанням залучати підрядні підприємства для надання своїх послуг. Проте використання Виконавцем підрядників не впливає на її відповідальність згідно з чинними Умовами надання послуг. Крім того, Виконавець повністю несе відповідальність за роботу, виконану її підрядниками в межах Умов надання послуг так само, як і за роботу, виконану її власними працівниками.
9.2.Виконавець укладає письмові угоди надання послуг зі своїми підрядниками, які містять положення, ідентичні або порівнянні з розділами цих Умов надання послуг щодо прав власності та конфіденційності результатів надання послуг Замовнику.
- Обставини непереборної сили
10.1. Сторони не несуть відповідальності за будь-яке затримання у виконанні або за невиконання своїх зобов’язань у зв’язку з цими Умовами через обставини, поза їхнім контролем, такі як військові дії, стихійні лиха, дії владних органів тощо. Ці обставини вважаються непереборною силою. Сторони повідомляють одна одну про такі обставини протягом 24 годин.
10.2. Сторони не несуть відповідальності за будь-які збитки або втрати, спричинені обставинами непереборної сили.
10.3. Якщо обставини непереборної сили переривають виконання зобов’язань більше місяця, будь-яка зі Сторін може припинити Умови за тиждень.
10.4. Якщо Виконавець визначає, що має місце обставина непереборної сили, вона може призупинити або змінити положення Умов без повідомлення, або прийняти інші заходи.
- Порядок вирішення спорів
11.1. Усі спори та непорозуміння, що виникають або можуть виникнути з цих Умов надання послуг за ініціативою Замовника, будуть вирішуватися позасудовим шляхом.
11.2. У разі виникнення спору або непорозуміння, пов’язаного з цими Умовами надання послуг, Сторони протягом 10 (десяти) робочих днів повинні надсилати одна одній письмові скарги за наступними адресами:
11.3. Якщо письмова скарга адресована Виконавцю – юридична адреса Виконавця.
11.4. Якщо письмова скарга адресована Замовнику – електронна адреса, зазначена Замовником у Заяві.
11.5. Якщо Сторонам не вдалося вирішити спір протягом десяти робочих днів з моменту отримання письмової скарги, Сторони направлять спір на вирішення відповідному судовому органу України.
11.6. Ці Умови надання послуг будуть тлумачитися і регулюватися законодавством України.
11.7 З усіх питань, які не включені у ці Умови надання послуг, Сторони будуть керуватися законодавством України.
- Прикінцеві положення
12.1. Електронні комунікації. Виконавець надсилає інформацію, що стосується комунікації з Замовником (наприклад, авторизації платежу, рахунків-фактур, зміни пароля чи способу оплати, підтверджувальні повідомлення, повідомлення про зміни) у формі електронних листів/повідомлень. Сторони погоджуються, що електронний документообіг є дійсним і має таку ж юридичну силу, як і обмін документами у паперовій формі.
12.2. Юридична важливість. У разі будь-яких розбіжностей між текстом українською мовою та будь-якими іншими мовами, текст українською мовою має пріоритет у всіх юридичних документах, статутних заявах та рішеннях, у тому числі цих Умов. Виконавець не приймає будь-які види юридичних претензій або інших скарг через непорозуміння внаслідок будь-яких помилкових перекладів. Якщо Виконавець змінює умови цих Умов, Виконавець розміщує оновлені умови на веб-сайті та/або розміщує повідомлення про зміни та/або надсилає передплатникам електронне повідомлення про зміни заздалегідь до впровадження змін.
12.3. Підсумок Ці Умови є повною угодою між сторонами та замінюють всі попередні угоди та домовленості, що стосуються предмета цих Умов. Жодне з визначень, що містяться у цих Умовах, не впливає на вартість послуг, наданих Виконавцем.
12.4. Ці Умови не надають жодні права чи вигоди жодним іншим особам, які не є сторонами цієї угоди.
Ці Умови набирають чинності з 1 січня 2024 року.
Ми тут, щоб підтримати вас на кожному кроці.
Напишіть або зателефонуйте нам. Ми із задоволенням відповімо на всі ваші питання та допоможемо записатися на діагностику.